Sommeraktiviteter 2024

Periode:

Sommeraktiviteter tilbydes i ugerne 27 og 32. Man tilmelder sig hver aktivitet for sig -
se aktiviteterne nederst på siden.

Hvem kan deltage:

Børn på nuværende 0.-6. klassetrin bosiddende i Middelfart Kommune. Bemærk, at ved enkelte aktiviteter kan der være aldersbegrænsning.

Hvis der tilmeldes flere, end der er kapacitet til på de enkelte aktiviteter, så oprettes der automatisk venteliste - og man kontaktes direkte, hvis der opstår en ledig plads.

Åbningstider på aktiviteterne:

Aktiviteterne er åbne mandag-torsdag 8.30-14.30 og fredag 8.30-13.30, hvor der ikke er angivet andet i aktivitetsbeskrivelsen.

Der kan være særlige tider på nogle af aktiviteterne.

Der vil blive udsendt nærmere information herom til dem, der er tilmeldt aktiviteten efter tilmeldingsfristens udløb.

BEMÆRK: Børn må ikke afleveres før aktiviteten åbner.

Man skal selv medbringe drikkedunk og madpakke på de enkelte aktiviteter.

Tilmelding og betaling:

Prisen fremgår ved de forskellige aktiviteter og tilmeldingen foregår her på hjemmesiden.

Tilmeldingen kan foretages fra torsdag den 18. april kl. 16.00

- efter "først-til-mølle-princippet".

Ungdomsskolens kontor har ekstraordinært åbent den 18. april fra kl. 16.00-18.00.

Vi kan træffes på 8888 5690.

Sidste frist:

for tilmelding og evt. betaling er torsdag den 30. maj.

Nærmere oplysninger:

om de tilmeldte aktiviteter fremsendes til jer via borger.dk primo juni 2024.

Særlige forhold:

Vi ønsker, at alle børnene får en super god oplevelse, og derfor vil vi bede om, at vi bliver kontaktet ifm tilmeldingen, hvis der er særlige forhold omkring barnet, som vi skal være orienteret om eller være opmærksom på.

Det kan være en stor mundfuld for et barn at møde en masse nye mennesker, som det måske ikke kender i forvejen.

Vi forbeholder os ret til at afbryde barnets deltagelse i løbet af ugen, hvis vi oplever, at barnet ikke trives med at være i Sommeraktiviteterne.

Senest opdateret 16.04.2024 08:51 af AP