Sommeraktiviteter for unge

Sommeraktiviteter for unge tilbydes hen over sommerferien. Der vil både være aktiviteter, som Ungdomsskolen, herunder SSP arrangerer, men der vil også være aktiviteter fra forskellige foreninger. Nogen af aktiviteterne skal man tilmelde sig, andre møder man bare op til.

Du kan se aktiviteterne nederst på siden.

Listen vil løbende blive opdateret.

Hvem kan deltage:

Se målgruppen ved den enkelte aktivitet.

Åbningstider på aktiviteterne:

Fremgår af den enkelte aktivitet

Bemærk nogen af aktiviteterne er der brugerbetaling på, det vil fremgå af den enkelte aktivitet.

Uge 27 - Band Camp - MUSIKSKOLEN
BEMÆRK: 13-17 år. Har du lyst til at prøve at spille i Band? Er musik bare lige din ting, så skulle du tage at komme med på BandCamp. Det er ikke en forudsætning at man kan spille en hel masse i forvejen. TILMELDINGEN FOREGÅR VED HENDVENDELSE TIL Musikskolen@middelfart.dk
Uge 27 - Sommersjov med Heste - hold 1 mandag-tirsdag
Tilmelding sker på mail: icehorsesbytl@gmail.com Pris: 400,00 kr. for to dage. Max. 15. deltagere. Mandag-Tirsdag 9.00-15.00. For dig der er helt vild med heste, og godt kunne tænke dig at lære noget mere om heste. Det bliver nogle dejlige dage med sjove aktiviteter, der tager udgangspunkt i heste – fællesskab og hygge Vi skal lave et lille orienteringsløb med poster og ”hesteopgaver” samt en trækketur på den hest man er sat sammen med. Du behøver ikke at have erfaring med heste for at kunne deltage.
Uge 27 - Sommersjov med Heste - hold 2 torsdag-fredag
Tilmelding sker på mail: icehorsesbytl@gmail.com Pris: 400,00 kr. for to dage. Max. 15 deltagere. Torsdag-fredag 9.00-15.00. For dig der er helt vild med heste, og godt kunne tænke dig at lære noget mere om heste. Det bliver nogle dejlige dage med sjove aktiviteter, der tager udgangspunkt i heste – fællesskab og hygge. Vi skal lave et lille orienteringsløb med poster og ”hesteopgaver” samt en trækketur på den hest man er sat sammen med. Du behøver ikke at have erfaring med heste for at kunne deltage.
Uge 32 - Tennis SommerCamp i 3 dage
Tilmelding foregår til olenorskov@dadlnet.dk, tlf. 40167061 eller Grebsdorf@mail.dk, tlf. 22289950 (først til mølle). Tennis er en sund og sjov sport, som er med til at forbedre den fysiske som mentale formåen. Onsdag-Fredag 9.00-15.00. Pris: 500 kroner (incl. frugt, snack og drikke) Hvis vejret driller er der mulighed for at benytte Strib svømmehal. Campen er åben for såvel medlemmer af Strib Tennis Klub som ikke-medlemmer.

Senest opdateret 16.04.2024 14:37 af LKH